Polityka Zwrotów
W Roziennie staramy się, aby nasi klienci byli w 100% zadowoleni z produktu, który od nas kupili. Jeśli doświadczasz jakichkolwiek problemów z wysyłką lub produktami, wyślij do nas e-mail, a nasz zespół natychmiast Ci pomoże.
Proszę podać dokładne dane adresowe, w przeciwnym razie paczka, którą wyślemy do Ciebie zostanie zwrócona do nas, lub po prostu zignorujemy Twoją prośbę, aby zaoszczędzić wszystkim kłopotu.
====================>> POLITYKA ZWROTÓW <<====================
- Niezadowolenie z zamówienia
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu w stanie nienaruszonym, bez śladów zużycia,
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwracanego towaru, jeśli nie jest on objęty gwarancją na wady fabryczne i wymiana nie jest spowodowana naszym błędem.
Uwaga: Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
- Towar Uszkodzony, Wady Fabryczne
Jeśli produkt jest wadliwy lub nie działa prawidłowo, prosimy o poinformowanie nas o tym. Aby uzyskać jak najszybsze rozwiązanie, prosimy o kontakt poprzez customer@roziennie.pl i przesłanie zdjęcia, które przedstawia uszkodzenie lub wadę towaru. Najbardziej optymalne są zdjęcia na płaskiej powierzchni, z wyraźnie widoczną metką i uszkodzonym miejscem. Wyślemy Ci zamienniki natychmiast po potwierdzeniu sytuacji, nie musisz odsyłać wadliwych produktów. Wykorzystamy te informacje, aby pomóc Ci w realizacji zamówienia i wyeliminować błędy w przyszłości.
====================>> ANULOWANIE <<=====================
- Anulowanie niewysłanych zamówień
Jeśli chcesz anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane, prosimy o kontakt poprzez customer@roziennie.pl. Aby uzyskać najszybsze rozwiązanie, prosimy o podanie numeru zamówienia. Dziękujemy!
- Anulowanie wysłanego zamówienia
W przypadku anulowania zamówienia, gdy przesyłka została już wysłana lub jest w drodze do miejsca przeznaczenia, prosimy o kontakt, a następnie proszę odmówić przyjęcia przesyłki, ponieważ nie jesteśmy w stanie oddzwonić w tym czasie. zwrócimy Ci pieniądze po odliczeniu kosztów wysyłki. Zwrot zostanie wysłany jak tylko otrzymamy potwierdzenie o zwrocie towaru.
====================>> Gwarancja <<========================
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne i nie obejmuje:
- Uszkodzenia spowodowane przez wypadek
- Niewłaściwa pielęgnacja
- Zwykłe zużycie
- Zmiana kolorów i materiałów na skutek działania promieni słonecznych
- Modyfikacje na rynku wtórnym
Zwroty/wymiany produktów narażonych na działanie wody nie będą przyjmowane.
====================>> POLITYKA ZWROTU PIENIĘDZY <<====================
Jeśli uważasz, że produkt, który zakupiłeś nie spełnia wymagań, masz możliwość żądania zwrotu pieniędzy.
Oto okoliczności, w których przyznawane są zwroty:
Możesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy
- Jeśli produkt, który zakupiłeś jest całkowicie niefunkcjonalny.
- Jeśli nie otrzymałeś produktu w ciągu 90 dni roboczych (Ameryka Południowa) od daty złożenia zamówienia.
Uwaga: Refundacja wróci na Twoje konto w ciągu 3-5 dni roboczych.
KOSZTY WYSYŁKI
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty przesyłki są bezzwrotne. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwrotu.
USZKODZONY PRZEDMIOT / NISKA JAKOŚĆ
Aby uzyskać jak najszybsze rozwiązanie, prosimy o załączenie zdjęcia pokazującego słabą jakość lub uszkodzony obszar przedmiotu. Najbardziej optymalne są zdjęcia na płaskiej powierzchni, z wyraźnie widoczną metką i błędem.
Wykorzystamy te informacje, aby pomóc Ci w realizacji zamówienia i wyeliminować błędy w przyszłości.
Jeśli powrót jest spowodowany przez konsumenta, konsument powinien być odpowiedzialny za opłatę za przesyłkę. Konkretna opłata powinna być oparta na firmie ekspresowej, którą wybierzesz.
Jeżeli z naszych przyczyn otrzymany towar jest uszkodzony lub nieprawidłowy, a konsument nie jest zobowiązany do ponoszenia kosztów wysyłki z tego powodu.
Konsumenci nie są obciążani opłatą za zwrot produktu.