W Roziennie staramy się, aby nasi klienci byli w 100% zadowoleni z produktu, który od nas kupili. Jeśli doświadczasz jakichkolwiek problemów z wysyłką lub produktami, wyślij do nas e-mail, a nasz zespół natychmiast Ci pomoże.

Proszę podać dokładne dane adresowe, w przeciwnym razie paczka, którą wyślemy do Ciebie zostanie zwrócona do nas, lub po prostu zignorujemy Twoją prośbę, aby zaoszczędzić wszystkim kłopotu.

====================>> POLITYKA ZWROTÓW <<====================

  1. Niezadowolenie z zamówienia

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu w stanie nienaruszonym, bez śladów zużycia,

Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwracanego towaru, jeśli nie jest on objęty gwarancją na wady fabryczne i wymiana nie jest spowodowana naszym błędem.

Uwaga: Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

  1. Towar Uszkodzony, Wady Fabryczne

Jeśli produkt jest wadliwy lub nie działa prawidłowo, prosimy o poinformowanie nas o tym. Aby uzyskać jak najszybsze rozwiązanie, prosimy o kontakt poprzez customer@roziennie.pl i przesłanie zdjęcia, które przedstawia uszkodzenie lub wadę towaru. Najbardziej optymalne są zdjęcia na płaskiej powierzchni, z wyraźnie widoczną metką i uszkodzonym miejscem. Wyślemy Ci zamienniki natychmiast po potwierdzeniu sytuacji, nie musisz odsyłać wadliwych produktów. Wykorzystamy te informacje, aby pomóc Ci w realizacji zamówienia i wyeliminować błędy w przyszłości.

====================>> ANULOWANIE <<=====================

  1. Anulowanie niewysłanych zamówień

Jeśli chcesz anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane, prosimy o kontakt poprzez customer@roziennie.pl. Aby uzyskać najszybsze rozwiązanie, prosimy o podanie numeru zamówienia. Dziękujemy!

  1. Anulowanie wysłanego zamówienia

W przypadku anulowania zamówienia, gdy przesyłka została już wysłana lub jest w drodze do miejsca przeznaczenia, prosimy o kontakt, a następnie proszę odmówić przyjęcia przesyłki, ponieważ nie jesteśmy w stanie oddzwonić w tym czasie. zwrócimy Ci pieniądze po odliczeniu kosztów wysyłki. Zwrot zostanie wysłany jak tylko otrzymamy potwierdzenie o zwrocie towaru.

====================>> Gwarancja <<========================

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne i nie obejmuje:

  • Uszkodzenia spowodowane przez wypadek
  • Niewłaściwa pielęgnacja
  • Zwykłe zużycie
  • Zmiana kolorów i materiałów na skutek działania promieni słonecznych
  • Modyfikacje na rynku wtórnym

Zwroty/wymiany produktów narażonych na działanie wody nie będą przyjmowane.

====================>> POLITYKA ZWROTU PIENIĘDZY <<====================

Jeśli uważasz, że produkt, który zakupiłeś nie spełnia wymagań, masz możliwość żądania zwrotu pieniędzy.

Oto okoliczności, w których przyznawane są zwroty:

Możesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy

  • Jeśli produkt, który zakupiłeś jest całkowicie niefunkcjonalny.
  • Jeśli nie otrzymałeś produktu w ciągu 90 dni roboczych (Ameryka Południowa) od daty złożenia zamówienia.

Uwaga: Refundacja wróci na Twoje konto w ciągu 3-5 dni roboczych.

KOSZTY WYSYŁKI

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty przesyłki są bezzwrotne. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwrotu.

USZKODZONY PRZEDMIOT / NISKA JAKOŚĆ

Aby uzyskać jak najszybsze rozwiązanie, prosimy o załączenie zdjęcia pokazującego słabą jakość lub uszkodzony obszar przedmiotu. Najbardziej optymalne są zdjęcia na płaskiej powierzchni, z wyraźnie widoczną metką i błędem.

Wykorzystamy te informacje, aby pomóc Ci w realizacji zamówienia i wyeliminować błędy w przyszłości.

Jeśli powrót jest spowodowany przez konsumenta, konsument powinien być odpowiedzialny za opłatę za przesyłkę. Konkretna opłata powinna być oparta na firmie ekspresowej, którą wybierzesz.

Jeżeli z naszych przyczyn otrzymany towar jest uszkodzony lub nieprawidłowy, a konsument nie jest zobowiązany do ponoszenia kosztów wysyłki z tego powodu.

Konsumenci nie są obciążani opłatą za zwrot produktu.