Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, możesz również złożyć zamówienie jako gość. Ale są pewne przywileje, jeśli masz u nas konto:
- Szybki proces
- Łatwe przeglądanie statusu i historii zamówień
- Otrzymuj aktualizacje z wyszczególnieniem naszych nowych wydań i specjalnych promocji
Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
Na stronie logowania kliknij "Zgubiłeś hasło?" i zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie możesz stworzyć nowe hasło.
Co jeśli wpiszę zły adres e-mail?
Prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli zmienić Twój adres e-mail. Możemy zmienić adres e-mail, nazwisko i adres, ale nie możemy zmienić zamówienia. Więc proszę wypełnić swój adres we wszystkich szczegółach, w przeciwnym razie pakiet, który wysyłamy do Ciebie zostanie zwrócony do nas, lub po prostu zignorować prośbę, aby zaoszczędzić wszystkim kłopotów.
Czy są jakieś kursy wymiany walut?
Wszystkie nasze transakcje przeprowadzane są w funtach szterlingach. Jeśli karta kredytowa użytkownika jest prowadzona w innej walucie, suma zamówienia zostanie obliczona zgodnie z dziennym kursem wymiany obowiązującym w dniu, w którym wystawca karty przetwarza transakcję.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX) oraz płatności PayPal. Nie akceptujemy czeków osobistych, przekazów pieniężnych, bezpośrednich przelewów bankowych, płatności kartą debetową ani płatności za pobraniem.
Jak bezpieczne jest moje zamówienie online?
Podczas zakupów online przy użyciu karty kredytowej, wszystkie informacje są wprowadzane na bezpiecznej stronie internetowej SSL. Twoje informacje są następnie szyfrowane protokołem SSL i przesyłane bezpośrednio do sieci naszego dostawcy kart kredytowych, gdzie Twoja karta i transakcja są autoryzowane i zatwierdzane. Informacje o Twojej karcie kredytowej nie są przechowywane na naszych serwerach.
Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Zastrzegamy sobie prawo w dowolnym momencie po otrzymaniu zamówienia do przyjęcia lub odrzucenia zamówienia lub jego części, według własnego uznania, nawet po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia zamówienia lub po autoryzacji karty kredytowej. Jeśli karta kredytowa została już zatwierdzona do zakupu, a zamówienie zostanie anulowane, przekażemy środki na pierwotną metodę płatności.
Wszelkie anulowanie dokonane po złożeniu zamówienia będzie podlegało opłacie za anulowanie w wysokości 0,5$, niezależnie od czasu złożenia zamówienia (nawet jeśli jest to sekundę później), ponieważ procesor handlowy/karta kredytowa pobiera opłatę za anulowanie.
Należy pamiętać, że zamówienia, które zostały już zapakowane lub wysłane nie mogą zostać anulowane.
Jak ustawić adres wysyłki?
Ponieważ nasza strona i serwis oparte są na języku angielskim, wszystkie wpisywane przez Ciebie informacje muszą być wprowadzane w języku angielskim, łącznie z interpunkcją. Jeśli niektóre litery w Twoim adresie zawierają nieangielskie litery, radzimy Ci użyć podobnych angielskich. Na przykład, możesz zmienić literę "?" na "c".
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Informujemy, że adres wysyłki nie może zostać zmieniony po przetworzeniu lub wysłaniu zamówienia. Prosimy o aktualizację adresu wysyłki na adres zamieszkania zamiast adresu zawodowego, ponieważ nie wiemy, jak długo dział celny w miejscu przeznaczenia będzie miał pakiet w zawieszeniu.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Czas dostawy zależy od opcji wysyłki, którą wybrałeś. Po wysłaniu zamówienia, wyślemy Ci informacje na temat śledzenia przesyłki następnego dnia, ponieważ informacje na temat śledzenia przesyłki są zazwyczaj dostępne 24 godziny po wysłaniu zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez urząd celny w Twoim kraju.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Wyślemy Ci informacje o śledzeniu przesyłki, jak tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane. Zazwyczaj otrzymasz numer przesyłki jeden dzień po wysłaniu zamówienia.
Czy mogę wykorzystać kilka kodów rabatowych w jednym zamówieniu?
Kody promocyjne i rabatowe nie mogą być używane w połączeniu z innymi promocjami i rabatami, chyba że zaznaczono inaczej.
Co mam zrobić, jeśli w moim zamówieniu brakuje jakiegoś elementu?
Jeśli czegoś nadal brakuje, prosimy o natychmiastowy kontakt.
Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszego magazynu za granicą. Prosimy o dodatkowy czas na realizację zamówienia podczas świąt i wyprzedaży.
Przetwarzamy zamówienia od poniedziałku do piątku. Zamówienia będą przetwarzane w ciągu 2-3 dni roboczych od daty zamówienia i wysyłane następnego dnia po dniu przetwarzania. Proszę pamiętać, że nie wysyłamy w weekendy.
Proszę skontaktować się z nami, jeśli nie otrzymasz potwierdzenia śledzenia po 5 dniach roboczych od dnia zakończenia płatności.
Czy będę obciążony opłatami celnymi i podatkowymi?
Ceny wyświetlane na naszej stronie są wolne od podatku w dolarach amerykańskich, co oznacza, że możesz być zobowiązany do zapłaty cła i podatków po otrzymaniu zamówienia.
Podatki importowe, cła i powiązane opłaty celne mogą zostać naliczone po dotarciu zamówienia do miejsca docelowego, które są określane przez lokalny urząd celny.
Uiszczenie tych opłat i podatków jest Twoim obowiązkiem i nie będzie pokrywane przez nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez urząd celny w Twoim kraju. W celu uzyskania dalszych szczegółów dotyczących opłat, prosimy o kontakt z lokalnym urzędem celnym.
Jak mogę zwrócić produkt?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz powodu zwrotu. Nasz dział obsługi klienta rozpatrzy prośbę o zwrot i prześle dalsze instrukcje, jeśli zwrot zostanie zatwierdzony.
Aby zapoznać się z listą produktów przeznaczonych do sprzedaży końcowej, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Zwrotów. Wszystkie zwroty muszą być w oryginalnym stanie, z nienaruszonym opakowaniem.
Co zrobić, jeśli otrzymane przeze mnie produkty są wadliwe/nieprawidłowe/uszkodzone?
Prosimy o kontakt w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia, jeśli otrzymałeś towar, który jest nieprawidłowy, brakujący i/lub wadliwy. Prosimy o podanie numeru zamówienia, zdjęć przedmiotu (ów) i wszystkich powiązanych referencji po otrzymaniu przesyłki. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać sprawę tak szybko, jak to możliwe. Jak długo trwa proces zwrotu? Przetwarzanie zwrotów może potrwać do 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu. Wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Twój zwrot został rozpatrzony.
Kiedy otrzymam swój zwrot pieniędzy?
Wszystkie zwroty zostaną zapisane na konto oryginalnej formy płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwrot pieniędzy zostanie przesłany do banku wydającego kartę w ciągu 7-10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu lub anulowania zamówienia. Prosimy o kontakt z bankiem wydającym kartę w przypadku pytań dotyczących terminu zaksięgowania zwrotu na Twoim koncie. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy za zwrócony towar, oto co należy zrobić: Skontaktuj się z bankiem/firmą wydającą kartę kredytową. Może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany na Twoim koncie.